Teavitame teid, et see lehekülg kasutab küpsiseid. Klõpsake nupule Nõustun ja jätkake lehe kasutamist. Rohkem infot siin.

PRIVAATSUSPOLIITIKA

See privaatsuspoliitika sätestab põhimõtted, mis reguleerivad isikuandmete töötlemist UAB SUPERBOX (juriidilise isiku kood 303012459), registreeritud aadressil Parko g. 11, LT-54434 Lapės, Kaunase piirkond (edaspidi – ettevõte).

Käesoleva privaatsuspoliitika sätted kehtivad füüsilistele isikutele, kelle andmeid ettevõte töötleb, sealhulgas:

  • kliendid, kes kasutavad, on kasutanud, on väljendanud kavatsust kasutada või on muul viisil seotud ettevõtte pakutavate kaupade ja/või teenustega (edaspidi – kliendid);
  • üksikisikud, kes võtavad ettevõttega ühendust, esitades teavet, ettepanekuid, taotlusi või nõudmisi,  kas otse või kaugsidevahendite kaudu, sealhulgas, kuid mitte ainult, telefoni või e-posti teel;
  • üksikisikud, kes külastavad ettevõtte veebisaite ja kasutavad nende veebisaitide kaudu pakutavaid teenuseid.

Mõisted

Käesolevas privaatsuspoliitikas kasutatud terminitel ja lühenditel on järgmine tähendus:

  • Isikuandmed – igasugune füüsilise isikuga seotud teave, mis võimaldab seda isikut otseselt või kaudselt tuvastada (nt ees- ja perekonnanimi, kontaktandmed jne). 
  • Andmesubjekt / üksikisik – füüsiline isik, kelle andmeid töödeldakse (nt ettevõtte kliendid, tarnijad, üksikisikud, kes võtavad ettevõttega ühendust, esitades päringuid, teavet, ettepanekuid, taotlusi, nõudmisi, samuti ettevõtte veebisaidi, iseteenindusportaalide ja muude ettevõtte hallatavate veebisaitide/mobiilirakenduste kasutajad).
  • Andmetöötlus – mis tahes toimingud, mida tehakse isikuandmetega (nt kogumine, salvestamine, säilitamine, juurdepääsu võimaldamine, edastamine jne). 
  • Kaubad – kõik ettevõtte pakutavad või müüdavad tooted.
  • Teenused – kõik ettevõtte pakutavad teenused.
  • Ettevõtte klient – iga isik, kes on ostnud ettevõtte kaupu või teenuseid, esitanud tellimuse või kellel on aktiivne konto ettevõtte veebisaidil.

Muid käesolevas privaatsuspoliitikas kasutatud mõisteid mõistetakse nii, nagu need on määratletud isikuandmete kaitset reguleerivates õigusaktides, sealhulgas isikuandmete kaitse üldmääruses (EL) 2016/679 (edaspidi – määrus), Leedu Vabariigi isikuandmete õiguskaitse seaduses ja muudes kohaldatavates õigusaktides.

Isikuandmete töötlemise eesmärgid ja õiguslikud alused

Ettevõte töötleb isikuandmeid ainult konkreetsetel eesmärkidel, lähtudes kohaldatavate õigusaktidega kehtestatud õiguslikest alustest:

  • kui andmetöötlus on vajalik üksikisikuga lepingu sõlmimiseks ja/või täitmiseks, tellimuse täitmiseks, kaupade müümiseks, teenuste osutamiseks või konsultatsioonide pakkumiseks;
  • kui üksikisik on andnud nõusoleku oma andmete töötlemiseks ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil;
  • kui ettevõte on kohustatud töötlema isikuandmeid juriidiliste kohustuste täitmiseks;
  • kui isikuandmeid tuleb töödelda ettevõtte õigustatud huvide järgimiseks.

Ettevõtte poolt isikuandmete töötlemise peamised eesmärgid:

  • Kaupade müük ja teenuste osutamine; klientide tellimuste täitmine kaupade tootmiseks ja müümiseks ning teenuste osutamiseks; Kaupade tootmise ja müügi või teenuste osutamise lepingute sõlmimine ja täitmine. Ettevõte töötleb isikuandmeid, et tagada kaupade nõuetekohane müük, teenuste osutamine ning klientidega lepingute sõlmimine ja täitmine, sealhulgas asjakohane suhtlus kliendiga seoses kaupade, teenuste ja lepinguga. Töötlemise õiguslik alus on lepingu või juriidilise kohustuse täitmine.
  • Kommertspakkumiste koostamine. Ettevõte töötleb isikuandmeid, et teha kliendile kaubanduslik pakkumine kaupade või teenuste kohta, mida ta soovib osta, sealhulgas ettevõtte veebisaidi kaudu loodud pakkumiste kohta.
  • Maksete haldamine. Ettevõte töötleb isikuandmeid, mis on seotud pakutavate kaupade ja teenuste eest tasumisega, lähtudes lepingu nõuetest ja kohaldatavatest õigusaktidest.
  • Võlgade haldamine. Võlgnevuse korral töötleb ettevõte tasumata jäägiga seotud isikuandmeid ja võtab ette võlgade sissenõudmise toiminguid, lähtudes lepingust, õiguslikest nõuetest ja ettevõtte õigustatud huvist.
  • Konsultatsioon ja päringute käsitlemine. Ettevõte töötleb isikuandmeid konsultatsioonide pakkumise ja esitatud päringute või kaebuste käsitlemise käigus, lähtudes e-poe ostutingimustest, lepingust, nõusolekust või seadusest tulenevatest nõuetest.
  • Konsultatsioonide ja päringute käsitlemine ettevõtte Facebooki lehe kaudu. Päringute haldamise eesmärgil võib ettevõte koguda temaga ühendust võtva isiku järgmisi isikuandmeid: isiku sotsiaalmeedia profiili nimi, profiilifoto, eesnimi, perekonnanimi, telefoninumber, e-posti aadress, muu päringu töötlemiseks vajalik teave ning päringute teema ja sisu. Neid isikuandmeid töödeldakse isiku vastusetaotluse (nõusoleku) alusel ja/või isikuga ühenduse võtmise eesmärgil. Esitatud andmeid säilitatakse lepingu kehtivuse ajal ja 5 aastat pärast lepingu lõppemist. Kui lepingulist suhet ei ole, säilitatakse andmeid seni, kuni ettevõte kasutab aktiivselt oma sotsiaalmeedia kontot, välja arvatud juhul, kui üksikisik kustutab andmed ise (või taotleb ettevõttelt nende kustutamist) varem. Kui isik esitab isikuandmeid päringu kaudu, muutuvad need andmed Facebookile (Meta Platforms Ireland Limited) kättesaadavaks. Teavet selle kohta, kuidas Facebook selliseid andmeid töötleb, leiate Facebooki privaatsuspoliitikast.
  • Otseturundus ja kliendikogemuse hindamine. Ettevõte võib töödelda isikuandmeid (eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, e-posti interaktsiooni andmed), et pakkuda profileeritud pakkumisi ja uudiseid oma kaupade ja teenuste kohta, teavet käimasolevate sündmuste kohta ning uurida kaupade ja teenuste kvaliteedi kohta. Neid andmeid töödeldakse ja suhtlust saadetakse üksikisikule ainult siis, kui isik on andnud nõusoleku otseturunduseks ja profiilianalüüsiks. Profiilianalüüsi eesmärgil, et teha kindlaks, kas saadetud teave on kliendi jaoks asjakohane, ja pakkuda kliendi vajadustele kohandatud sisu, võib ettevõte töödelda teavet saadetud turundusmeilidega suhtlemise kohta (nt kas sõnum avati, millal ja mitu korda). Otseturunduse eesmärgil töödeldakse isikuandmeid seni, kuni isik jääb ettevõtte kliendiks või kuni nõusoleku tagasivõtmiseni, olenevalt sellest, kumb saabub varem. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta või seadeid muuta, logides sisse oma iseteeninduskontole aadressil superbox.lt, superbox.lv, superbox.ee, superbox.fi, superbox.dk, superboxfactory.de saates e-kirja aadressile privacy@superbox.lt või helistades numbril +370 666 21299 (inglise keeles). Samuti võite oma eelistusi väljendada, külastades ettevõtte kontorit või klõpsates turundusmeilis lingil "Tühistage tellimus".
  • Ettevõtte õigustatud huvide kaitse vaidluste korral. Ettevõte võib töödelda isikuandmeid oma õigustatud huvide või nõuete kaitsmiseks vaidluse korral ning tõendite säilitamiseks, näiteks tõendina antud või tagasivõetud nõusoleku kohta.
  • Krediidi- ja riskihindamine. Kliendi nõusolekul võib ettevõte töödelda Isikuandmeid krediidiriski hindamiseks ja selle kindlakstegemiseks, milliseid kaupu ja teenuseid ning millistel tingimustel võib ettevõte Kliendile pakkuda.
  • Üksikisikute ja vara turvalisus. Oma töötajate, klientide, teiste videovalves osalevate isikute ning oma varade ja ruumide turvalisuse tagamiseks võib ettevõte teostada videovalvet seadusest tulenevate nõuete või oma õigustatud huvi alusel.
  • Koondstatistika. Ettevõte töötleb isikustamata koondstatistikat klientidele saadetud turundusmeilidega suhtlemise kohta, et hallata kliendiliiklust klienditeeninduskanalites ja hinnata e-posti suhtluse tõhusust. Sel eesmärgil ei töötle ettevõte isikuandmeid ega muud teavet, mis võiks klienti konkreetse isikuna tuvastada. Statistilistel koondandmetel ei ole klientidele õiguslikku ega samalaadset olulist mõju.
  • Muud eesmärgid. Ettevõte võib töödelda isikuandmeid ka muudel eesmärkidel, kui ta on saanud isiku nõusoleku, on selleks seadusega kohustatud või kui tal on õigus seda teha õigustatud huvi alusel.

Kõigil ülalnimetatud juhtudel töötleb ettevõte isikuandmeid ainult ulatuses, mis on vajalik konkreetsete ja seaduslike eesmärkide saavutamiseks, kooskõlas isikuandmete kaitse nõuetega.

Töödeldud isikuandmete ulatus (kategooriad)

Ettevõtte poolt ülalnimetatud eesmärkidel ja õiguslikel alustel töödeldavate isikuandmete peamised kategooriad on järgmised:

  • Isikuandmed – ees- ja perekonnanimi.
  • Kontaktandmed – aadress, telefoninumber, e-posti aadress.
  • Kaupade ja teenuste pakkumise, lepingu sõlmimise ja täitmisega seotud andmed – lepingu üksikasjad, tellimuse teave, tellimuse täitmiseks vajalikud failid, mille ettevõte saab üksikisikutega otsesuhtluse kaudu, iseteenindusplatvormide või kaugsuhtlusvahendite (telefon, e-post, mobiilirakendused) kaudu jne.
  • Ettevõte võib töödelda üksikisikute telefoninumbreid kinnituskoodide edastamiseks (nt registreerimiseks, sisselogimiseks, tellimuse kinnitamiseks või muudeks autentimisvajadusteks). Sellistel juhtudel töödeldakse andmeid lepingu täitmiseks või ettevõtte õigustatud huvi alusel – identiteedi kontrollimise ja andmete turvalisuse tagamiseks.
  • Ettevõtte iseteenindusliku veebisaidi või mobiilirakenduse kasutamisega seotud andmed – konto loomisel ja ettevõtte iseteenindusliku veebisaidi või rakenduse kasutamisel esitatud teave (nt IP-aadress ja seadme tüüp,  samuti kasutusandmed).
  • Makseandmed – ettevõttele makstavad summad, tasumata võlad, maksete ajalugu jne.
  • Finantsandmed – teave kolmandate isikute kohustuste ja võlgade kohta, mille puhul ettevõte hindab kliendi krediidivõimelisust enne kaupade ja teenuste pakkumist.
  • Heli- ja videosalvestised – ettevõtte ruumides salvestatud videomaterjal, kõnesalvestised jne.
  • Küpsiste andmed – teave üksikisiku ligikaudse asukoha kohta (linna tasandil), eelistuste, käitumise kohta ettevõtte veebisaidil või iseteenindusportaalis, huvide jms kohta (lisateabe saamiseks vaadake ettevõtte küpsiste poliitikat).
  • Muud andmed, mida ettevõte töötleb vastavalt kohaldatavate seadustega kehtestatud õiguslikele alustele.  

Isikuandmete kogumine

Ettevõte töötleb isikuandmeid, mille on esitanud otse üksikisikud. Andmeid kogutakse siis, kui kliendid ostavad ettevõttelt kaupu või kasutavad ettevõtte pakutavaid teenuseid (nt kasutavad veebipakendi konfiguraatorit, esitavad tellimuse elektroonilise platvormi kaudu) või kui ettevõte saab andmeid muudest allikatest (nt avalikest või eraregistritest) või kolmandatelt isikutelt, vajalikus ulatuses ja lepingu alusel,  nõusolek, juriidiline kohustus või ettevõtte õigustatud huvi.

Isikuandmete avaldamine

Ettevõte võib avaldada töödeldud isikuandmeid järgmiste kategooriate vastuvõtjatele vastavalt kohaldatavatele õiguslikele nõuetele:

  • Teenuseosutajad. Ettevõte võib edastada töödeldud isikuandmeid kolmandatele isikutele, kes tegutsevad ettevõtte nimel ja/või juhiste alusel, pakkudes selliseid teenuseid nagu pakkide kohaletoimetamine, kaubavedu, klienditeenindus, tarkvara hooldus, projekteerimine, ehitamine, raamatupidamine, maksete haldamine, kirjavahetuse edastamine ja muud teenused, mis on vajalikud ettevõtte kaupade ja teenuste nõuetekohaseks tootmiseks, müügiks, haldamiseks ja arendamiseks. Sellistel juhtudel võtab ettevõte vajalikke meetmeid tagamaks, et kaasatud teenusepakkujad (volitatud töötlejad) töötlevad esitatud isikuandmeid ainult nendel eesmärkidel, milleks neid jagati, rakendades asjakohaseid tehnilisi ja organisatsioonilisi turvameetmeid ning vastavalt ettevõtte juhistele ja kohaldatavatele õiguslikele nõuetele.
  • Riigiasutused, õiguskaitse- ja järelevalveasutused. Ettevõte võib edastada töödeldud isikuandmeid avalikele või õiguskaitseasutustele (nt politseile) ja järelevalveasutustele (nt riiklik maksuinspektsioon), kui see on nõutav kohaldatavate õigusaktidega või ettevõtte või kolmandate isikute õigustatud huvide kaitsmiseks.
  • Võlgade sissenõudmise üksused ja jagatud andmebaasid. Kui klient ei täida lepingust tulenevaid maksekohustusi õigeaegselt ja nõuetekohaselt ning ettevõte on klienti teavitanud vähemalt 30 kalendripäeva ette, on ettevõttel õigus edastada kliendi isikuandmeid võlgnike ühiste andmebaaside vastutavatele töötlejatele, inkassofirmadele, kohtutele, notaritele ja kohtutäituritele.
  • Teised kolmandad isikud. Ettevõte võib edastada isikuandmeid teistele andmete saajatele õigusaktides määratletud õigustatud alustel.

Üldjuhul säilitab ettevõte kliendiandmeid Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna (EL/EMP) territooriumil. Kui on juhtumeid, kus kliendiandmeid tuleb edastada väljapoole EL-i/EMP-d, toimub selline edastamine ainult siis, kui on täidetud vähemalt üks järgmistest tingimustest:

  • Euroopa Komisjon on tunnistanud, et riik, kuhu andmed edastatakse, tagab isikuandmete kaitse piisava taseme;
  • Euroopa Komisjoni lepingu tüüptingimuste alusel on sõlmitud andmetöötlusleping;
  • Järgitakse tegevusjuhendeid ja kohaldatakse muid määrusest tulenevaid kaitsemeetmeid.

Andmete säilitamine

Isikuandmete töötlemise eesmärk Säilitamise periood
Helistajate isikuandmete töötlemine konsultatsiooni ja päringu lahendamise eesmärgil 2 kuud alates kõne salvestamise kuupäevast. Märkus: kui päring on seotud lepingu täitmisega, säilitatakse teavet kogu lepingu kehtivusaja jooksul ja veel 5 aastat pärast lepingu lõpetamist.
Klientide isikuandmete töötlemine otseturunduseks ja ettevõtte õigustatud huvide kaitsmiseks vaidluste korral (nt nõusoleku tõendamiseks või nõusoleku tagasivõtmiseks) Kuni nõusoleku kehtivusaja lõppemiseni ja 3 aastat pärast nõusoleku kehtivusaja lõppemist eesmärgiga kaitsta ettevõtte õigustatud huve vaidluste korral (nt nõusoleku tõendamiseks või nõusoleku tagasivõtmiseks).
Klientide isikuandmete töötlemine lepingu täitmise eesmärgil Kogu lepingu kehtivuse ajal ja 5 aastat pärast selle lõppemist.

Ettevõte töötleb isikuandmeid mitte kauem, kui see on vajalik andmetöötluse kindlaksmääratud eesmärkide saavutamiseks või kui on ette nähtud kohaldatavate õigusaktidega, kui on ette nähtud pikem säilitusperiood.

Andmete säilitamise tähtaegade kindlaksmääramiseks rakendab ettevõte kriteeriume, mis vastavad juriidilistele kohustustele ja võtavad arvesse üksikisiku õigusi – näiteks määrab ta andmete säilitamise perioodi, mille jooksul võib lepingu täitmisega seotud nõudeid esitada, kui neid esineb.

Rakendatud turvameetmed

Ettevõte tagab isikuandmete konfidentsiaalsuse vastavalt kehtivatele õiguslikele nõuetele ning rakendab asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid, et kaitsta isikuandmeid volitamata juurdepääsu, avalikustamise, juhusliku kaotsimineku, muutmise, hävitamise või muu ebaseadusliku töötlemise eest.

Automatiseeritud otsuste tegemine ja profiilianalüüs

Ettevõte ei töötle isikuandmeid automatiseeritud individuaalsete otsuste tegemise kaudu, nagu on määratletud määruse artiklis 22. Ettevõte teostab ainult profiilianalüüsi (st isikuandmete automatiseeritud töötlemist, mida kasutatakse füüsilise isikuga seotud teatud isiklike aspektide hindamiseks); Selline profiilianalüüs ei too aga üksikisikutele kaasa õiguslikke tagajärgi ega sarnaseid olulisi tagajärgi.

Profiilianalüüsi kasutatakse ebaoluliste turunduspakkumiste levitamise haldamiseks, kategoriseerides kliente ostetud toodete tüüpide, kasutatud teenuste, makseviiside ja sarnaste kriteeriumide alusel.

Üksikisikute õigused

Üksikisik võib ettevõttega ühendust võtta, et kasutada järgmisi õigusi:

  1. Juurdepääs oma isikuandmetele, mida ettevõte töötleb.
  2. Nõuda ebatäpsete, mittetäielike või ebaõigete isikuandmete parandamist.
  3. Taotleda isikuandmete kustutamist või töötlemise peatamist (välja arvatud säilitamine), kui selline töötlemine rikub kohaldatavaid õiguslikke nõudeid või kui andmed ei ole enam vajalikud eesmärkidel, milleks neid koguti või muul viisil töödeldi.
  4. Saada oma isikuandmeid, mille nad on ise ettevõttele esitanud, struktureeritud, üldkasutatavas ja masinloetavas vormingus.
  5. Taotleda isikuandmete kustutamist, kui neid töödeldakse kehtivaid seadusi rikkudes või kui need ei ole enam vajalikud nende eesmärkide saavutamiseks, milleks neid koguti või muul viisil töödeldi.
  6. Piirata oma isikuandmete töötlemist vastavalt kehtivatele seadustele, näiteks ajavahemikul, mil ettevõte hindab, kas isikul on õigus nõuda andmete kustutamist.
  7. Esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele ja/või kui töötlemine põhineb nõusolekul, võtta oma nõusolek igal ajal tagasi, ilma et see mõjutaks nõusolekul põhineva töötlemise seaduslikkust enne selle tagasivõtmist.

Otseturunduse nõusoleku saab tagasi võtta, saates e-kirja aadressil privacy@superbox.lt, helistades klienditeenindusse telefonil +370 666 21299 (inglise keeles), iseteenindusportaali kaudu või klõpsates saadud uudiskirjas nuppu "Tühistage tellimus".

Üksikisikute õiguste kasutamine

Üksikisikud võivad oma isikuandmete töötlemisega seoses ettevõttega ühendust võtta aadressil Raudondvario pl. 150, LT-47174, Kaunas, telefonil: +370 666 21299 (inglise keeles) või e-posti aadressil: privacy@superbox.lt.

Ettevõtte andmekaitseametniku kontaktandmed: privacy@superbox.lt

Määrusest tulenevate õiguste kasutamiseks peab üksikisik esitama taotluse, kasutades äriühingu poolt heakskiidetud vormi. Taotluse võib esitada isiklikult, posti teel, esindaja kaudu või elektrooniliselt.

Taotluse esitamisel peab isik kinnitama oma isikut:

  • Kui see esitatakse isiklikult: isik peab esitama kehtiva isikut tõendava dokumendi ettevõtte klienditeeninduse eest vastutavale töötajale.
  • Posti teel esitamisel: taotlusele tuleb lisada isikut tõendava dokumendi notariaalselt kinnitatud koopia.
  • Kui see esitatakse esindaja kaudu: esindaja peab esitama oma täisnime, aadressi ja kontaktandmed, samuti esindatava isiku täisnime ja isikukoodi. Samuti tuleb esitada esindaja isikut tõendava dokumendi notariaalselt kinnitatud koopia ja esindamist tõendav dokument (või kehtivate õigusaktide kohaselt kinnitatud koopia).
  • Kui taotlus esitatakse elektrooniliselt: taotlus  tuleb allkirjastada kvalifitseeritud e-allkirjaga või esitada elektrooniliselt, tagades andmete terviklikkuse ja autentsuse.

Ettevõte võib keelduda taotluse täitmisest, kui see on selgelt põhjendamatu või ülemäärane.

Ettevõte vastab taotlusele hiljemalt ühe kuu jooksul alates selle kättesaamise kuupäevast, esitades teavet määruse artiklite 15–22 kohaselt võetud meetmete kohta. Vajaduse korral võib seda tähtaega pikendada veel kahe kuu võrra, võttes arvesse taotluste keerukust ja arvu. Ettevõte teavitab üksikisikut ühe kuu jooksul, kui tähtaega pikendatakse, esitades pikendamise põhjused.

Ettevõttel on õigus keelduda nõutud teabe esitamisest, kui:

  • Isikuandmed koguti otse üksikisikult ja see teave on juba esitatud.
  • Isikuandmeid ei kogutud otse üksikisikult.
  • Nõutud teabe esitamine on võimatu või nõuaks ebaproportsionaalselt suuri jõupingutusi.
  • Isikuandmed peavad püsima konfidentsiaalsed Euroopa Liidu või Leedu õigusega reguleeritud ametisaladuse hoidmise kohustuse tõttu.

Kui üksikisik ei suuda lahendada küsimusi, mis on seotud tema isikuandmete töötlemisega ettevõttes ja/või tema õigustega, on tal õigus esitada kaebus Riiklikule Andmekaitse Inspektsioonile.

Üksikisikute kohustused

Esitades oma isikuandmed ettevõttele, kinnitavad üksikisikud, et nad on nõuetekohaselt lugenud ja mõistnud käesolevas privaatsuspoliitikas kirjeldatud isikuandmete töötlemise tingimusi, ei esita vastuväiteid ettevõtte poolt esitatud isikuandmete töötlemisele ning et esitatud andmed ja teave on täpsed ja tõesed. Ettevõte ei vastuta ülemääraste andmete esitamise või töötlemise eest, kui need andmed on esitatud isiku enda hooletuse tõttu. Üksikisik kohustub teavitama ettevõtet esitatud andmete või muu seotud teabe muudatustest.

Privaatsuspoliitika kehtivus ja muudatused

Käesolevas privaatsuspoliitikas kirjeldatakse isikuandmete töötlemise peamisi sätteid. Lisateavet selle kohta, kuidas ettevõte isikuandmeid töötleb, võib anda ettevõtte lepingutes, muudes dokumentides, veebisaitidel superbox.lt, superbox.lv, superbox.ee, superbox.fi, superbox.dk, superboxfactory.de või kaugklienditeeninduse kanalite kaudu (nt telefon, e-post).

Juriidiliste nõuete ja/või ettevõtte protsesside, teenuste jms muutmise korral jätab ettevõte endale õiguse käesolevat privaatsuspoliitikat ühepoolselt muuta ja/või täiendada. Ettevõte teavitab sellistest muudatustest, avaldades teate oma veebisaidil. Teatud juhtudel võib ettevõte teavitada üksikisikuid muudatustest ka e-posti teel või muul viisil.

See privaatsuspoliitika vaadati viimati üle ja seda uuendati 29. juulil 2025.