OSTUREEGLID
Kaupade ostmise ja müümise reeglid veebipoes www.superbox.ee
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad ostu-müügi reeglid (edaspidi Reeglid) määravad kindlaks www.superbox.ee e-poes Kaupu ostvate füüsiliste ja juriidiliste isikute (edaspidi Ostja) ja UAB SUPERBOX (edaspidi Müüja) vastastikused õigused, kohustused ja vastutuse, kui Ostja ostab Kaupu e-poest. E-poest Kaupu ostes nõustub Ostja käesolevate reeglite kohaldamisega.
1.2. Käesolevad reeglid ja privaatsuspoliitika, mis on reeglite lahutamatu osa, moodustavad mõlemale poolele õiguslikult siduva dokumendi, milles sätestatakse Ostja ja Müüja õigused ja kohustused, vastutus, samuti tingimused ja protseduurid Kauba ostmiseks, selle eest maksmiseks, kohaletoimetamiseks ja tagastamiseks, kui Ostja ostab Kaupu lehelt www.superbox.ee
1.3. Müüja jätab endale õiguse käesolevaid Reegleid ja muid seotud dokumente oma äranägemise järgi peatada, parandada või muuta. Reeglite muudatused jõustuvad nende avaldamise päevast ehk päevast, mil need e-poe süsteemi postitatakse.
1.4. Ostjal on õigus keelduda reeglite uue versiooni või osaliste muudatuste või täiendustega nõustumisest. Sellisel juhul kaotab Ostja õiguse kasutada e-poe teenuseid.
1.5. Kui Ostja jätkab e-poe teenuste kasutamist pärast reeglite muutmist, loetakse, et ta nõustub reeglite uue versiooni, muudatuste või täiendustega.
2. OSTU-MÜÜGILEPINGU SÕLMIMINE
2.1. Ostja ja Müüja vahel sõlmitud ostu-müügileping (edaspidi "Leping") loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja pärast tellimuse esitamist nõustub e-poe eeskirjadega ja tasub Kauba eest.
2.2. Lepingu sõlmimisel on Ostja tellimuses toodud sortiment, kogus, hind, tarneaeg ja muud tingimused siduvad nii Ostjale kui ka Müüjale ning neid võib muuta ainult käesolevates eeskirjades sätestatud korras.
2.3. Kõik Ostja ja Müüja vahel sõlmitud Lepingud salvestatakse Müüja andmebaasi.
3. OSTJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
3.1. Ostjal on õigus osta e-poest Kaupu, järgides käesolevaid reegleid ja käesoleva e-poe muu teabe jaotisi.
3.2. Lisateabe saamiseks on Ostjal õigus Müüjaga ühendust võtta, kasutades selleks e-posti aadressi või telefoninumbrit, mis on toodud veebilehel jaotises "Kontaktid".
3.3. Ostjal on õigus veebipoega sõlmitud lepingust taganeda, teatades sellest Müüjale kirjalikult (e-posti teel, täpsustades tagastatava toote ja tellimuse numbri) hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates toote tarnekuupäevast. Ostjal on õigus Müüjaga sõlmitud lepingust taganeda üksnes juhul, kui toode on hea kvaliteediga, ei ole kahjustatud ning selle välimus ega muud omadused ei ole oluliselt muutunud.
3.4. Kõikidel juhtudel säilitab Ostja puudusega Kauba müügist tulenevad õigused, nagu on sätestatud Leedu Vabariigi seadustes.
3.5. E-poes www.superbox.ee registreerumisel kohustub Ostja esitama enda kohta täpseid andmeid (ees- ja perekonnanimi, aadress, e-posti aadress ja telefoninumber) ja/või ettevõtte andmeid (ettevõtte nimi, aadress, ettevõtte kood, käibemaksukohustuslase kood).
3.6. E-poes registreerudes ja Kaupa tellides kohustub Ostja hoidma oma sisselogimisandmeid turvaliselt ja mitte jagama neid kolmandate isikutega. Kui Ostja kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta sellest Müüjat viivitamatult teavitama, kasutades jaotises "Kontaktid" toodud kontaktandmeid. Müüja ei vastuta kolmandate isikute poolt Ostja sisselogimisandmeid kasutades tehtud toimingute eest.
3.7. Kui Ostja registreerimisvormis esitatud andmed muutuvad, peab Ostja neid viivitamatult uuendama.
3.8. Kui Ostja keeldub ilma mõjuva põhjuseta Kaupa kohaletoimetamisel vastu võtmast, peab Ostja kandma kõik täiendavad tarnekulud, mis Müüjal selle tegevuse tagajärjel tekivad.
3.9. E-poodi kasutades nõustub Ostja käesolevate reeglitega ja kohustub neid järgima ning mitte rikkuma Leedu Vabariigi seadusi.
3.10. Ostja vastutab Kauba eest, kui see kahjustub, deformeerub või kaotab funktsionaalsuse või esteetilise atraktiivsuse ebaõigete hoiustamistingimuste tõttu (nt liiga kõrge või madala niiskuse või vale temperatuuri tõttu).
3.11. Ostja nõustub, et tema andmeid (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, IP-aadress ja/või äriühingu nimi, aadress, ettevõtte kood, käibemaksukohustuslase kood) kogutakse ja kasutatakse Ostja Kaupade ja/või teenuste tellimuste töötlemiseks.
3.12. Ostja võtab endale täieliku vastutuse Kaupade (pakendite) plagiaadi ja kaubamärkide volitamata kasutamise eest Kaupade (pakendite) kujundamisel.
3.13. Ostja kohustub hankima kõik vajalikud load ja nõusolekud tagamaks, et autoriõiguse, kaubamärgi kasutamise õiguste ning autoriõiguse ja kaubamärgi kaitset reguleerivate seaduste rikkumist ei rikuta, ning vastutab nende seaduste järgimise ja sellistest rikkumistest tulenevate tagajärgede eest.
3.14. Ostja annab Müüjale õiguse kasutada tooteid näidistena, et tõendada Müüja tootmisvõimekust ja avaldada e-poes tootefotosid.
3.15. Ostja peab teatama Müüjale tellimuses puuduvatest toodetest hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamise kuupäevast. Teated tuleb esitada kirjalikult, täpsustades tellimuse numbri ja puuduvad elemendid.
3.16. Ostja saadab kõik teated ja päringud, kasutades Müüja e-poe kontaktlehel toodud kontaktandmeid.
4. MÜÜJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
4.1. Müüja kohustub andma Ostjale võimaluse e-poe teenuseid nõuetekohaselt kasutada käesolevates eeskirjades sätestatud tingimustel.
4.2. Kui Ostja üritab kahjustada e-poe tegevuse stabiilsust, ohustada andmeturvet või rikub muid reeglites ja Leedu Vabariigi seadustes sätestatud kohustusi, on Müüjal õigus viivitamatult ja ette teatamata tühistada Ostja registreerimine või muul viisil piirata juurdepääs e-poele.
4.3. Müüja kohustub austama Ostja õigust privaatsusele seoses Ostja poolt e-poe registreerimisvormis esitatud isikuandmetega.
4.4. Müüja kohustub müüma Kaupu, mis vastavad Leedu Vabariigi seadustes sätestatud nõuetele. Müüdavad Kaubad on kvaliteetsed, sobivad ettenähtud otstarbeks, on nõuetekohaselt pakendatud ja märgistatud.
4.5. Kui Müüjal palutakse valmistada Kaupa vastavalt Ostja poolt esitatud graafilise disaini (trüki)projektile või konstruktsioonilisele lahendusele, ei võta Müüja endale vastutust Kauba (pakendi) puuduste eest, mis tulenevad Ostja poolt esitatud näidiste ja jooniste vigadest.
4.6. Müüja ei võta vastutust autoriõiguste rikkumise, kaubamärkide volitamata kasutamise ega pakendiplagiaadi eest.
4.7. Müüjal on õigus Ostja tellimus ilma etteteatamiseta tühistada, kui Ostja ei tasu Kauba eest 2 (kahe) tööpäeva jooksul.
4.8. Käibemaksuga arve esitatakse Ostjale e-posti teel pärast Kauba kättesaamist (saatmist). Ostja kohustub pöörduma Müüja poole hiljemalt 1 päeva jooksul alates Kauba kättesaamise (saatmise) päevast talle väljastatud käibemaksuarve üksikasjade täpsustamise kohta. Pärast seda tähtaega jätab Müüja endale õiguse Ostjale esitatud arvet mitte parandada.
4.9. Müüja ei vastuta selle eest, et e-poes kuvatud Kauba värv, kuju või muud parameetrid ei vasta Kauba tegelikule suurusele, kujule ja värvile Ostja poolt kasutatava kuvari (monitori) omaduste tõttu.
5. KAUBA KOHALETOIMETAMINE
5.1. Kauba tellimisel on Ostja kohustatud esitama täpse tarneaadressi ja kontakttelefoni.
5.2. Ostja peab Kauba isiklikult vastu võtma. Kui Ostjal ei ole võimalik Kaupa isiklikult vastu võtta, kuid see toimetatakse Ostja määratud aadressile, ei ole Ostjal õigust esitada pretensioone Kauba kohaletoimetamise kohta valele isikule.
5.3. Müüja kohustub Ostja tellitud Kauba toimetama Ostja poolt antud aadressile. Kui Kaup on kaubaalusega Kaup, kohustub Müüja Kauba maha laadima selleks ettenähtud aadressil, kuid ei ole kohustatud seda Ostja ruumidesse viima. Kauba transport Ostja ruumidesse on täiendav mahalaadimisteenus ja selle eest tasub Ostja. Täiendavad mahalaadimisteenused tuleb tellida ja nende eest tasuda eraldi pärast hinna kokkuleppimist Müüja esindajaga.
5.4. Kui Kaup toimetatakse kohale kulleriga, tellitakse Kauba toimetamise teenus hoone määratud korrusele eraldi enne Kauba eest tasumist. Selle teenuse eest tasub Ostja. Kui Ostja ei ole tellinud Kauba vedamise teenust, ei ole Müüja kuller kohustatud Kaupa määratud korrusele vedama.
5.5. Müüja tarnib Ostjale Kauba vastavalt tootekirjeldustes toodud tarnetingimustele. Need tingimused on ligikaudsed ja ei kehti juhul, kui Müüja laos ei ole vajalikke Kaupu ning Ostjat teavitatakse tellitud Kauba puudusest. Ostja nõustub, et erandjuhtudel võib Kauba kohaletoimetamine viibida ettenägematute asjaolude tõttu, mida Müüja ei saa mõjutada. Sellistel juhtudel kohustub Müüja Ostjaga viivitamatult ühendust võtma ja leppima kokku tarnetingimused.
5.6. Kõikidel juhtudel on Müüja vabastatud vastutusest tarnetingimuste rikkumise eest, kui Kaupa ei tarnita Ostjale või see tarnitakse hilinemisega Ostja süül või Müüjast mitteolenevatel põhjustel.
5.7. Saadetise kohaletoimetamisel peab Ostja või Ostja esindaja koos transpordiettevõtte esindajaga kontrollima saadetise pakendi seisukorda, järgides kullerteenuse organisatsiooni(de) reegleid, mis on toodud jaotises "Tagastamispoliitika".
5.8. Saadetise pakendi defekti tuvastamisel on Ostjal või Ostja esindajal õigus keelduda saadetise vastuvõtmisest. Sellisel juhul täidab kullerteenuse esindaja koos Ostja või Ostja esindajaga kullerteenuse organisatsiooni poolt esitatud saadetise ülevaatuse eriakti, kuhu märgitakse tuvastatud puudused.
5.9. Kui Ostja või Ostja esindaja võtab saadetise vastu ja allkirjastab kullerteenuse esindaja poolt esitatud elektroonilise seadme või paberkandjal kohaletoimetamise kinnituse ilma kommentaarideta, loetakse, et Kaup toimetati kohale kahjustamata saadetise pakendis ning Müüja ei võta endale vastutust Kauba seisukorra eest, st väliste kahjustuste (välja arvatud juhul, kui tegemist on tehase defektiga) ja puuduvate esemete eest.
5.10. Kui Kaup on Ostja märgitud aadressile üle antud ja üle antud, loetakse see Ostjale üleantuks, sõltumata sellest, kas Ostja või mõni muu isik on Kauba määratud aadressil tegelikult kätte saanud.
6. KÄTTESAAMINE FÜÜSILISES POES
6.1. E-poest ja/või e-posti teel tellitud Kaupadele saab Ostja valikul järele tulla UAB SUPERBOX füüsilisse poodi.
6.2. Kui Kaup on järeletulemiseks valmis, teavitatakse Ostjat e-posti ja/või telefonikõne teel, et Kaup on kättesaamiseks valmis.
6.3. Tavapärased Kauba kättesaamiseks valmistumise ajad on toodud jaotises "Tarneinfo".
6.4. Tellitud Kaubale tuleb järele tulla hiljemalt 10 (kümne) tööpäeva jooksul alates sellest, kui Müüja on Ostjat teavitanud e-posti või telefonikõne teel Kauba kättesaamise võimalusest. Kui standardsetele Kaupadele ei tulda käesolevas punktis nimetatud aja jooksul järele, siis tellimus tühistatakse. Tavakauba tellimuse tühistamisel tagastatakse Ostja poolt tasutud raha hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul.
6.5. Kauba omandiõigus läheb kauplusesse järele tulles ja pärast saatekirja allkirjastamist Ostjale üle alates hetkest, mil Müüja Kauba Ostjale üle annab.
6.6. Kauba kättesaamisel kaupluses peab Ostja:
a) Esitama tellimuse numbri 3 tähte ja 5 numbrit või;
b) Esitama tellimuse broneerimisdokumendi.
6.7. Kaubale saab järele tulla ainult Ostja. Kui Kaubale tuleb järele teine isik, peab Ostja sellest Müüjat kirjalikult teavitama. Kui Ostja on juriidiline isik, on Müüjal õigus nõuda volitust Kaubale järeletulemiseks.
7. KAUBA TAGASTAMINE
7.1. Kui Ostja soovib Kaupa tagastada ja/või Lepingu üles öelda, peab ta võtma Müüjaga ühendust kirjalikult, esitades vabas vormis avalduse, milles ta väljendab oma otsust Leping üles öelda hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates Kauba tarnekuupäevast. Ostjalt teate saamisel saadab Müüja viivitamatult kättesaamise kinnituse.
7.2. Ostja peab viivitamatult, kuid igal juhul mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates päevast, mil Müüjat teavitati Kauba tagastamise (või Lepingu ülesütlemise) otsusest edastati, tagastama või üle andma Kauba Müüjale või isikule, keda Müüja on volitanud Kaupa vastu võtma. Kui Ostja saadab Kauba 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates päevast, mil Müüjale esitati teade Kauba tagastamise (või Lepingu ülesütlemise) otsuse kohta, loetakse, et Ostja saatis Kauba ettenähtud tagastamistähtaja jooksul. Kui Kaup on hea kvaliteediga, korraldab ja tasub tagastamise Ostja ise. Tagastada saab ainult avamata pakke.
7.3. Lepingu ülesütlemisel ja Kauba tagastamisel tagastatakse kogu Kauba eest tasutud raha või punktis 7.4. nimetatud asjaoludel osa sellest, sealhulgas tarnekulud. Pärast Kauba kättesaamist ja kvaliteedi hindamist tagastab Müüja kogu Kauba eest saadud raha või osa sellest hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Kauba tagastamise kuupäevast. Praegused tarne- ja teenusetariifid on esitatud jaotises "Tarneteave".
7.4. Ostja vastutab Kauba väärtuse vähenemise eest (sealhulgas, kuid mitte ainult reeglite punktis 7.5. nimetatud juhtudel), mis on tingitud tegevustest, mis ei olnud vajalikud Kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Müüjal on õigus ühepoolselt vähendada Ostjale tagastatavat summat proportsionaalselt nimetatud Kauba väärtuse vähenemisega.
7.5. Ostja vastutab Kauba väärtuse vähenemise eest, kui tagastatav Kaup või selle pakend on kahjustatud, Kaup on kaotanud oma turustuskõlbliku välimuse (on lahti rullitud, plekiline, pind on kahjustatud jne), Kaupa kasutati, Kaubal puuduvad samad tarvikud, millega seda müüdi, Kaup on korratus ja/või mitteoriginaalses pakendis (ilma juhendita, kui need on tarnitud koos Kaubaga), on teistsuguse koostisega kui Ostja poolt ostetud, ei ole tagastatud kingitusi või tarvikuid, mis tarniti Ostjale koos Kaubaga.
7.6. Tagastamisel tuleb esitada käibemaksuga arve (selle number), kassatšekk või muu Müüjalt Kauba ostu-müüki kinnitav dokument (nt maksekaardi väljavõte) ja tellimuse number.
7.7. Kui Ostja tagastab Kauba kvaliteedipuuduste tõttu, kohustub Müüja täielikult tagastama Ostja poolt puudusega Kauba eest tasutud hinna ning hüvitama tarne- ja tagastamiskulud. Kui tagastatakse ainult osa Kaubast, tagastatakse tarnekulud ainult juhul, kui ülejäänud sama tellimuse alusel valmistatud Kaubale oleks üksi ostes kohaldatud madalamat määra kui Kauba ostmisel koos tagastatud Kaubaga ning ainult ulatuses, mis võrdub määrade erinevusega. Kui Kauba tagastamiseks valiti Müüja pakutud viisist erinev viis, mis tõi kaasa ebaproportsionaalsed või suuremad kulud, ei ole Müüja kohustatud selliseid tagastamiskulusid katma.
7.8. Müüja kannab tagastatud summad eurodes Ostja poolt määratud pangakontole.
7.9. Müüjal on õigus mitte tagastada Ostja poolt tasutud summasid või osa neist enne, kui Kaup on tagastatud.
7.10. Juhul, kui Kaup toimetati Ostjani pärast Lepingu ülesütlemist:
a) Ostja peab Kauba omal kulul Müüjale viivitamatult tagastama;
b) Välja arvatud punktis 7.7 nimetatud puudusega Kaubaga seotud juhtudel, on Ostja kohustatud kandma Kauba Müüjale tagastamise kulud;
c) Ostja on kohustatud Kaupa nõuetekohaselt hoiustama kuni selle tagastamiseni Müüjale;
d) Kauba hind ja tarnekulud hüvitatakse Ostjale vastavalt punktile 7.3.
8. POOLTE VASTUTUS
8.1. Ostja vastutab e-poes ebaõigete andmete esitamise ja sellest tulenevate tagajärgede eest.
8.2. Ostja vastutab e-poe sisselogimisandmete kaitsmise eest ja kui Ostja jagab neid andmeid kolmandate isikutega, vastutab Ostja ka nende kolmandate isikute tegevuse eest.
8.3. Ostja vastutab kahju eest, mis on tekkinud Kauba kasutamisel juhiste või muude Leedu Vabariigi seadustega kehtestatud ohutusnõuete ja kasutuseeskirjade rikkumisel.
8.4. Kahju tekkimisel peab vastutav isik hüvitama tekkinud kahjud.
9. LÕPPSÄTTED
9.1. Ostja ja Müüja vahelistele suhetele kohaldatakse Leedu Vabariigi õigust.
9.2. Kõik vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel ning kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused vastavalt Leedu Vabariigi seadustele.